IdaIdefix

Alla inlägg under januari 2014

Av Ida - 26 januari 2014 19:06

Den här helgen har varit typ bäst. Nej fel. Den var bäst. HAR TRÄFFAT SÅ HIMLA AZUM MYCKET MÄNNISKOR



En tjej som heter Tanni, en kille som heter Dennis, Pontus, Rickard, och andra människor jag totalt glömt bort namnen på för jag är som en guldfisk i en rund skål. ^^




PRECIS.

PÅ TAL OM MÄNNISKOR SÅ SKICKADE PRECIS RICKARD EN BILD TILL MIG.




*Håller tummarna för att hela syns*




Jo i helgen har jag varit på livekarusellen också vilket var helt aZum ^^ Har också sovit hemma hos Anna sen fredags vilket var helt aZum!!! Till Anna om du läser, Du är bäst och AVGUDAR ERA TEER. Tack för en bäst helg!!! :333







Nej nu ska jag dra. ^^







BYE



Av Ida - 20 januari 2014 20:27

Hejsan!


Idag har varit speciell, väldigt speciell. Händelser har lett till tankar som vill åt alla möjligt jobbiga håll. Mycket tankar har fart runt i huvudet och får allt att kännas som en stor torktumlare. Haha aja det blir ju fina kläder i alla fall!! xD *Skrattar efterblivet och högt* (se aZum skämt too good to handle)




Aja just nu lyssnar jag på musik och tar det mest lugnt. Det är myspys! (Yey)!!!




SIMS YOUR DOING IT RIGHT


 





Nej nu måste jag plugga! ^^





BYE

Av Ida - 14 januari 2014 21:37

Hejsan!


Idag tänkte jag bleka mitt hår så jag kunde få det blont så att jag sedan kunde färga det till lila. Jag färgade håret blont, (min mamma hjälpte mig), och nu blev jag ju inte alls blond. JÄKLA LURENDREJERI. (Fast jag förstår varför det inte fungerade xD) MEN ÄNDÅ! 



This is what I coloured with and the damn thing dident work!??! D< *Arg Ida som ändå skrattar*




Så hur blev mitt hår nu då??? Jo något sisåhär... 


   



Med lite blont i toppen så där underbart vackert!!



Nej nu ska jag dra!



BYE ^^


Av Ida - 3 januari 2014 21:19

JO DET SKA LILLA IDA FÖR HON GILLAR SOCKERKAKA!!!


Underbart. Mhm.



HÄR ÄR TVÅ AS BRA LÅTAR FRÅN DISNEY FILMEN FROZEN!! ÖRONORGASM.     

Helt underbart!!   

*Ida leker prinsessa och dansar runt i köket, bakar scones, sjunger disney låtar och allmänt skrämmer upp fåglarna*

 


Nej nu ska jag gå! ^^



BYEEEE

Presentation


Hejsan! Jag heter Ida och är 17 år gammal och går andra året på Film och Musik gymnasiet ^^. SO READ MY BLOGG C: Om du vill ^^3
(Jag är den med lila hår på bilden cX )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards