IdaIdefix

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

TEETH

Av Ida - 10 mars 2014 19:21

HEJSAN! 


Idag har varit nice, ganska många som varit ledsna idag men aja jag hoppas de är bättre med dem nu x3 IDAG ÖVADE JAG PÅ LET ME LIVE SOM JAG SKA SJUNGA OCH DET GICK SERIÖST BRA!!! (Y) *Fett glad tjej här* Vi hade också en ny klass kör låt idag som är helt aZum X________________X JAG SJUNGER FÖRSTA SOPRAN ELLER HUR DET NU STAVAS (Y)

 Här är låten!! 

Den är såååååå bra X__________________X (Örongodis)



Annars så pluggade jag lite matte nyss vilket gick okej (Y) Jag tog också fel buss idag tack vare Julia, (TACK SÅ MYCKET JULI HOST HOST), så fick åka till Östra husby för att sen vända och åka tillbaka till Ljunga xD *Känner mig lyckad och är stolt över det*


PRECIS STITCHES.


Nu ska jag dra på promenad med min kusin!



BYE


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 21 september 2014 12:51

HEJ.   Idag är jag sjuk, (känner att jag är det ganska ofta). Jag sitter och lyssnar på en fin browse spellista på Spotify, en som heter "Autumn Leafs", den är mysig. ^^     (LONING FOR AUTUMN YES YES).       ^ Där har vi spelli...

Av Ida - 29 juli 2014 23:37


HEJ.   Nu har inte jag skrivit på nästan hela sommaren,och det är för att jag har haft 0 insperation om vad jag ska skriva, även fast de flesta av mina blogginläg, (ALLA), är något liknande det här ^^   PRECIS. NINJOR.       ...

Av Ida - 8 maj 2014 17:10


JAG ÄR ARG SÅ JAG ÄNDRAR UTSEENDE EFTER MITT HUMÖR. DEAL WITH IT (Y)     Idag var bra, sen fick jag värdens PMS damp och nu är jag as arg på typ allt, SPECIELLT MIN JOBBIGA MOBIL.   Idag har folk varit super snälla mot mig, *feeling löve...

Av Ida - 30 april 2014 11:42

HEJ!     NU ÄR JAG FRISK!!! (typ...). Har halsfluss så fått penicillin som jag ska äta i 10 dagar, (MÖRDARKILLER ÄR VAD DE ÄR), men de hjälper och jag mår as mycket bättre o____________O    Jaha så det är väl typ det!  BILDSPAM ...

Av Ida - 23 april 2014 22:30

Heeejsan! ^^   Idag har jag inte varit i skolan för jag kunde nästan inte sova något alls igår natt pågrund av för hög feber och halsont, så jag låg vaken från 2 till 5 när jag då runt 3 fick en värktablett av mamma för att min feber skulle gå ne...

Presentation


Hejsan! Jag heter Ida och är 17 år gammal och går andra året på Film och Musik gymnasiet ^^. SO READ MY BLOGG C: Om du vill ^^3
(Jag är den med lila hår på bilden cX )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards