IdaIdefix

Alla inlägg under februari 2014

Av Ida - 5 februari 2014 20:44





Nej men hejsan svejsan! Just nu skriver jag lite på min blogg och allmänt vilar mina ben, (har tränat i typ 1 och 1/2 timma idag igen X_______X) *Yet feeling proud* Tränade lite igår också. ^^ OCH NEJ JAG FÖRSÖKER INTE ALLS FÅ UPPMÄRKSAMHET ÖVER ATT JAG TRÄNAR *HOST HOST*



Annars så har min dag varit ganska lugn, har varit typ as trött hela dagen, speciellt när jag fick fotmassage av Benjamin herregud jag höll på att somna där ett tag.... Men annars så har det varit chill. Jag har haft idrott, (utomhus i snön, sprungit runt som en liten drogad pingvin ,)  haft historia, och kör vilket var roligt men tröttsamt. Så för tillfället är jag bara väldigt trött.





Åh by the way se serien Awkward den är så sjuuukt bra!!!




Nej nu ska jag dra så hade bra.


 

BYE 

Av Ida - 1 februari 2014 00:45

Hejsan! Idag är det fredag, (lördag om man ska vara as noga men who cares?), och jag har varit hemma hela dagen idag och spelat sims som den lilla nörden jag är. Tänkte lägga upp bilder på simmarna jag har skapat men glömde att ta några bilder av dem och orkar inte öppna spelet igen för att ta några, så ni får några lite äldre. ^^

 

Detta är Ginny och Ron Treasly, (åh så orginellt men aja...). De är syskon och bor för tillfället i Aurora Skies!




Jahopp annars så har jag varit sjuk sen onsdags då jag gick hela dagen i skolan och sen åkte hem eftersom Teo övertalade mig, (taaack Teo ^^), jag typ dog halvt och halvt när jag kom hem jag var så himla slut x____x Sen dess har jag varit sjuk.... x) Är typ as snurrig i huvudet och är super snorig, (känner mig som ett vattenfall), har det lite täppt i halsen typ och har av någon konstig anledning ont i vaderna också x___x Like what the duck? x) AJA I ALLA FALL..... Så är jag hemma och ska snart sova för börjar bli ganska tlött! ^^ 





Förut hittade jag en aZum bild från Monsters Univercity som tilltalade mig ganska mycket men vet inte varför, (KÄNNER IGEN MIG AS BRA I BILDEN HOST HOST).

 

YEEEEEEY FLYING AND JUMPING AND STUFFF :'DDDDDDDDDDDD




Nej nu ska jag nog sova eller se film. ^^


Hejdå!


 



BYE

Presentation


Hejsan! Jag heter Ida och är 17 år gammal och går andra året på Film och Musik gymnasiet ^^. SO READ MY BLOGG C: Om du vill ^^3
(Jag är den med lila hår på bilden cX )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards