IdaIdefix

Alla inlägg under mars 2014

Av Ida - 30 mars 2014 18:49

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHH SÅ LYCKLIG!!!!!!!!!!

SEN AAAAAAAAAARRRG USCH PÅ HUMÖRSVÄGNINGAR 


Åh jag är glad för tillfället men ändå arg liksom o__________O Tur att choklad finns <33


Åh förresten lyssnar på en as bra låt, hörde den första gången för några dagar sen, eller två låtar då ^^


Så  bra de gör mig så lycklig!!!!!   

LIFES SO WUNDERBART JUST NU (Y) 





BILDSPAM!!!




ÅH SÅ FINT.




BYE


Av Ida - 25 mars 2014 00:59

HEJ!



Idag var jag hemma sjuk, men ska till skolan imorgon vilket är fett nice. ^^



Så vad har jag gjort idag då? 


SPELAT SIMS SÅKLART. (Y) 


 


Sen kom Benjamin hit och överraskade mig för att se hur jag mådde c': *Feeling löved and häppy* Han tog med choklad till mig också C: (BENJAMIN DU ÄR BÄST) (Y) *Faith in humanity restord* 


Nej nu ska jag sova, ska ju till skolan imorgon. ^^



BYE



Av Ida - 13 mars 2014 17:16

HEJ! 

Just nu borde jag plugga vilket jag ska börja med snart men jag fastnade här vid bloggen -_-   O_O *Fail* 


 

 

 


PRECIS CHOKLAD LÖSER ALLT

Men har ingen här vilket gör mig extremt frustrerad... CHOKLAD VAR ÄR DU NÄR JAG VILL HA DIG?! 




BARA TITTA PÅ DET SÅÅ GOTT X________________X


*YUMM YUMM*

I mean like come on me wants so bad X_______X



Nej nu ska jag hitta mat och plugga.......! o.O


 



BYE

Av Ida - 10 mars 2014 19:21

HEJSAN! 


Idag har varit nice, ganska många som varit ledsna idag men aja jag hoppas de är bättre med dem nu x3 IDAG ÖVADE JAG PÅ LET ME LIVE SOM JAG SKA SJUNGA OCH DET GICK SERIÖST BRA!!! (Y) *Fett glad tjej här* Vi hade också en ny klass kör låt idag som är helt aZum X________________X JAG SJUNGER FÖRSTA SOPRAN ELLER HUR DET NU STAVAS (Y)

 Här är låten!! 

Den är såååååå bra X__________________X (Örongodis)



Annars så pluggade jag lite matte nyss vilket gick okej (Y) Jag tog också fel buss idag tack vare Julia, (TACK SÅ MYCKET JULI HOST HOST), så fick åka till Östra husby för att sen vända och åka tillbaka till Ljunga xD *Känner mig lyckad och är stolt över det*


PRECIS STITCHES.


Nu ska jag dra på promenad med min kusin!



BYE


Av Ida - 8 mars 2014 12:16

Hejsan!! Idag är det lördag och det är as skönt!!  Sitter just nu hemma i Arkösund, tittar på tv, lyssnar på musik och spela(de) gitarr. *MULTITASKING PÅ HÖG NIVÅ ELLER HUR DET NU STAVAS*



VET NI!? Har lyssnat på ett par as bra låtar de senaste dagarna X______X


SO GUTT MUSIC


Vet ni vad som är på MTV?!?! 


AWKWARD.


BÄSTA <3







Skulle egentligen ladda upp en video på mig och min katt nu men min dator väljer att strejka sååååå det blir inget.....

Nej vänta lite nu laddar den igen!!! (Y) PLEASE WORK LITTLE COMPUTER. Datorn vill inte alls och väljer att sluta vilja kort och gott och flummigt xD 



 


LYCKADES (Y)







BYE

Av Ida - 6 mars 2014 17:34

INTE. Nej nu är jag trött på de jäkla humörsvägningarna D< 




Jahopp. Annars idag så har jag köpt kläder, (en tröja bara visar bild strax), och så har jag färgat håret, eller typ färgar det just nu mm.



För tillfället är jag ganska glad så det är ju nice :33 Lyssnar på lite musik that is making me happy *Smiling like a fool*




 

Har en påse på huvudet för att jag lyckades lämna lila spår efter mig på dörrar och sånt när jag gick runt hemma... Hehe whoopsie.... x3 




Och här är nya tröjan också som jag typ tycker är as häftig X_______X *Bow to se mäktig katt*

  


Men nu ska jag typ laga mat O_O





BYE




Presentation


Hejsan! Jag heter Ida och är 17 år gammal och går andra året på Film och Musik gymnasiet ^^. SO READ MY BLOGG C: Om du vill ^^3
(Jag är den med lila hår på bilden cX )

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards